Wednesday 16 March 2016

Erti Kebahagiaan 😊

Apakah Erti Kebahagian...?



Ketika aku ingin hidup KAYA, aku lupa bahawa HIDUP adalah sebuah KEKAYAAN...

Ketika aku takut MEMBERI, aku lupa bahawa semua yang aku miliki adalah PEMBERIAN...



Ketika ku ingin jadi yg TERKUAT, aku lupa bahawa dalam KELEMAHAN, TUHAN memberikan aku KEKUATAN...

Ketika aku takut RUGI, aku lupa bahawa hidupku adalah sebuah KEBERUNTUNGAN...



Hidup ini sangatlah INDAH jika MENSYUKURI apa yg sudah ada...

Adakalanya yg TERINDAH bukanlah yg TERBAIK... .
Yg Sempurna tidak selalu menjanjikan KEBAHAGIAAN...


Tetapi, ketika kita mampu & mahu menerima semua kekurangan & kelebihan, itulah KEBAHAGIAAN yg sebenar...


Semoga Allah sentiasa meredhai setiap langkah perjalanan kita, sentiasa memberikan warna keindahan dalam setiap perjuangan, dan terus memberikan kebahagiaan dalam setiap pencapaian... 😊


No comments:

Post a Comment